راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در زنجان

سرهنگ طهماسبی با اشاره به راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در زنجان گفت: در گام پنجم رزمایش شهید سلیمانی، بسیجیان به کمک کادر درمان آمدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای عمل به دستورات مقام معظم رهبری و تاکیدات فرمانده کل سپاه، رزمایش شهید قاسم سلیمانی در سپاه آغاز شد.

 

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه این طرح با همکاری ادارات برای مقابله با بیماری منحوس کرونا آغاز شده است، گفت: در طرح شهید سلیمانی بسیجیان با همه توان به کمک دانشگاه علوم پزشکی شتافتند.

 

به گفته وی، در گام پنجم این طرح گردان‌های امام علی (ع)، بیت‌المقدس، کوثر و بسیج پزشکی در حوزه پیشگیری و آموزش به مردم و واکسیناسیون در منزل، بیماریابی فعالیت خواهند کرد.

 

این مسئول با یادآوری اینکه واکسیناسیون در مرکز امام علی (ع) در حال انجام است، گفت: امروز نیز مرکز واکسیناسیون خودرویی اضافه شد.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد:  طرح توزیع کمک‌های مومنانه از زمان شیوع ویروس کرونا با همکاری همه ادارات و نهادها اجرایی شده و این طرح در مناسبت‌های مختلف از جمله یوم العباس، عید غدیر، رمضان با جمع‌آوری هم کمک‌های مومنانه از سوی مردم انجام شده و همچنان تداوم دارد.

 

به گفته وی، در استان زنجان ۵۰ تیم مراقبتی، ۳۸۰ تیم نظارتی و ۶۰۰ تیم حمایتی سپاه در طرح شهید سلیمانی فعالیت می‌کنند.

 

کد خبر 1089533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha