برگزاری دوره  حفظ قرآن برای اعضای کانون شهدای انوج ملایر

علایی گفت: دوره حفظ قرآن شامل جزء یک و جزء۳۰ برای اعضای کانون شهدای انوج ملایر از ابتدای تابستان امسال شروع و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

«منصوره علایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون شھدای روستای انوج ملایر در سال 1389 تاسیس شده است و تا کنون فعالیت ھای خوبی را در حوزه ھای مختلف داشته است.

 

مدیر کانون فرھنگی ھنری شھدای روستای انوج ملایر با بیان اینکه این کانون در حال حاضر 200 عضو دارد که 52 نفر آن در سامانه بچه ھای مسجد ثبت شده اند افزود: فعالیتھای مختلف فرھنگی، مذھبی، و دینی ، آموزشی و.. تا قبل از کرونا به در این کانون برگزار شده و بعد از کرونا نیز بیشتر فعالیتھا در فضای مجازی در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونا امسال نیز نتوانستیم برنامه کلاس های تابستانی را به صورت حضوری برای اعضای کانون داشته بایم تصریح کرد: برنامه ها را  به صورت مجازی دنبال می‌کنیم .

وی افزود:  یک دوره حفظ قرآن شامل حفظ جزء یک و جزء از ابتدای تابستان برای اعضا شروع شده که به صورت مجازی در حال انجام است  و حدود 15 نفر در این دوره شرکت کرده اند.

وی بیان کرد: این دوره تا پایان تابستان ادامه دارد و بعد از برگزاری به افرادی که حافظ جزء یک و یا جزء30 شوند هدایایی داده خواهد شد.

علایی در ادامه با اشاره به اینکه د دهه اول محرم نیز  برنامه های خوبی  شامل عزاداری ، مداحی و بارگزاری برنامه های دینی و اعتقادی را در فضای مجازی برای اعضا داشتیم تصریح کرد: به صورت حضوری نیز بیشتر برنامه ها شامل نذورات مردمی و کمک خیران بود که در بین نیازمندان و عزاداران توزیع شد

 علایی اضافه کرد:در این راستا توزیع 500 عدد ماسک  و همچنین توزیع غذای گرم  از سوی کانون در بین عزاداران حسینی در دهه اول محرم داشتیم.

 وی گفت:همچنین تعداد زیادی  گوسفند نیز توسط خیران و از محل  نذورات مردمی  ذبح شد که گوشت به صورت بسته بندی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

کد خبر 1089563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha