افتتاح بزرگترین اورژانس غرب کشور در ملایر

شاهرخی گفت: بزرگترین اورژانس غرب کشور در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «سید سعید شاهرخی»  در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر گفت:  از اقدامات شاخص و قابل توجهی که در استان و شهرستان ملایر طی سال‌های اخیر انجام شده، توجه به حوزه سلامت بوده است.

استاندار همدان  افزود: در حوزه بهداشت با بیش از ۳۵۰ واحد بهداشتی که در روستاهای سراسر استان ساخته شده است، تا ۳۰ سال استان را از فضاهای فیزیکی مورد نیاز بی‌نیاز کرده است.

وی بیان کرد:در حوزه تخت‌های بیمارستانی بیش از ۷۰۰ تخت به تخت‌های موجود اضافه شده که امروز شاهد افتتاح اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرستان ملایر هستیم و با امکاناتی که در این مجموعه مهیا شده، همه نوع خدمتی را ارایه می‌کند.

وی گفت: به همت دانشگاه علوم پزشکی همدان و حمایت‌های مستمر حجت الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر تجهیزات مورد نیاز این اورژانس تامین شده و یکسری تجهیزات دیگر نیاز دارد که باید تامین شود.

وی گفت: اورژانس ملایر به دستگاه سی.تی.اسکن دوم و آنژیوگرافی نیاز دارد که در اسرع وقت تامین خواهد شد و فضاهای بسیار مطلوبی که در شهرستان وجود دارد، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شاهرخی از تلاش‌های کادر درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و از پیگیری‌های معاون سیاسی و امنیتی استانداری و فرماندار ویژه ملایر برای به سرانجام رسیدن این پروژه تقدیر کرد.

«رشید حیدری مقدم » نیز گفت: اورژانس ۳۲ تختخوابی ملایر در فاز اول در مساحتی به متراژ3 هزار و 100 مترمربع به بهره‌برداری رسید که همه امکانات یک اورژانس به روز را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان  افزود: فاز دوم این پروژه یک هزار و 400 متر فضای فیزیکی دارد که برای بخش آنژیوگرافی طراحی شده و هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 وی افزود: اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای احداث فاز نخست این اورژانس هزینه شد که ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت فضای فیزیکی و ۱۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات هزینه شده است.

حیدری مقدم اضافه کرد: فاز دوم این اورژانس به دستگاه سی.تی.اسکن دوم و آنژیوگرافی نیاز دارد که تمهیدات اولیه برای تامین این تجهیزات انجام شده است.

وی گفت: اورژانس ۳۲ تختخوابی ملایر می‌تواند پشتوانه بسیار خوبی برای حوادث و سوانح جنوب استان و حتی استان مرکزی و شهرهای همجوار باشد.

 

کد خبر 1089578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha