۱۱ میلیون سهم در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه طی مردادماه امسال ۱۱ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۳۳۷ سهم در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد، گفت: از این میزان ۳۴ درصد مربوط به خرید و ۶۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

«سعید هریوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: طی مردادماه امسال ۱۱ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۳۳۷ سهم به ارزش ۱۱۸ میلیارد ریال درتالار بورس استان مورد داد وستد قرار گرفت.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه به عدد ۷۰۹ میلیارد ریال رسیده است و این آمار معاملات صرفا مربوط به معاملات سیستمی بوده وشامل معاملات آنلاین نمی شود.

 

وی ادامه داد: از مجموع معاملات ۳۴ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۶ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

هریوندی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی گفت: طی پنج ماه نخست امسال یک هزار و ۴۷۶ نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت مجازی و رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی مرداد ماه شاخص کل ۲۰۴هزار و ۲۴۲ واحد افزایش داشته است، افزود: آمارها نشان می دهند که در چهار ماه ابتدای سال جاری  مجموعا پنج هزار و ۷۸۴ نفر از استان در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: توصیه می شود سرمایه گذارن قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن ( با سطوح متفاوت ریسک) کسب نمایند.

 

وی در پایان بیان کرد: در بازار سرمایه ابزارهای متنوعی با سطوح متفاوت ریسک (ریسک بالا تا بدون ریسک) وجود دارد و افراد با توجه به میزان آشنایی با بازارو سطح ریسک مورد قبولشان می توانند از این ابزارها خریداری نمایند.
 
 

کد خبر 1089620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha