نمایش «بی نهایت رفتن» در کشور فرانسه به روی صحنه خواهد رفت

نوریان گفت: نمایش «بی نهایت رفتن» که به همت هنرمندان تئاتر پارس آباد در جشنواره سراسری دانشجویی «افرا» حائز رتبه شده بود و برای نمایش عمومی راهی کشور فرانسه می شود.

«سعید نوریان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایش «بی نهایت رفتن» که به همت هنرمندان تئاتر پارس آباد در جشنواره سراسری دانشجویی «افرا» حائز رتبه شده بود و برای نمایش عمومی راهی کشور فرانسه می شود.

 

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این نمایش ممتاز توسط گروه آران هنر پارس آباد اجرا و نویسنده اثر عارف مهتاب به کارگردانی یاشار منوچهری روی صحنه رفت.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: این گروه هنری با کسب رتبه برتر جشنواری سراسری دانشجویی افرا که از سوی عمارت نوفل لوشاتو برگزار می شود افتخار حضور در کشور فرانسه را از آن خود کردند.

 

نوریان افزود: از دیگر عوامل اجرایی این اثر می توان به محمدرضا عرفانی، آهنگساز و نوازنده ویولن، ویولنسل، کمانچه؛ داریوش شاه نظر، پیانو؛ حسن جباری، سرپرست گروه؛ یاشار منوچهری، طراح صحنه؛ نسرین هوشیار، طراح لباس؛ رامین باقرزاده، طراح پوستر؛ محمد حسن‌خانی، طراح بروشور؛ امید محمودی، مدیر صحنه؛ توحید قهرمانی، طراح نور؛ زهرا پاسبان، روابط عمومی؛ سارینا ایمانی، دستیار صحنه و لباس؛ محمد منوچهری، تیزر؛ رادان منوچهری، ویدئو گرافیک و هادی جعفری، اکبر میرزایی، اصغر طهماسبی، گروه تولید نام برد.

 

وی خاطر نشان کرد: شیوه اجرایی این نمایش از نوع مونولوگ است که در دومین جشنواره تئاتر مونولوگ دانشجویی افرا «جایزه بزرگ استاد ناظرزاده کرمانی» با دبیری داود نامور در مرداد ماه سالجاری این رتبه ارزشمند را از آن خود کرد.

 

کد خبر 1089642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha