۹ طرح عمرانی شهرداری لوندویل به بهره‌برداری رسید

در آخرین روز از هفته دولت، ۹ طرح عمرانی شهرداری لوندویل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

«نعمت یاورپور» امروز(دوشنبه، ۸ شهریور) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری لوندویل به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: پرسنل شهرداری لوندویل با شناسایی موانع و هم‌افزایی با شهروندان در راستای شکوفایی این شهر گام برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

شهردار لوندویل با بیان‌اینکه این شهر دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است، افزود: مسئولان باید به شهر لوندویل توجه ویژه داشته باشند.

 

وی به بهره‌برداری از ۹ طرح عمرانی شهرداری لوندویل در آخرین روز از هفته بزرگداشت دولت اشاره کرد و گفت: این پروژه‌های عمرانی با حضور نماینده مردم آستارا در خانه ملت، سرپرست فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسئولان محلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت تجمیعی به بهره‌برداری رسید.

 

یاورپور تصریح‌کرد: برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری لوندویل ۱۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

شهردار لوندویل خاطرنشان‌کرد: آسفالت خیابان امام خمینی(ره) و معابر شهر به مقدار ۲ هزار و۷۱۴ متر، احداث کانال سهراب‌محله به طول ۳۰۰ متر، تعریض خیابان امام خمینی(ره) در مقابل بازار ماهی‌فروشان، جابجایی شبکه برق هوایی، جدول‌گذاری و اجرای چهاردهنه پل در خیابان امام خمینی(ره)، توسعه فضای سبز به طول ۱۰۰۰ متر، نصب تابلو شهدا و تابلوهای ورودی و خروجی شهر، آزاد‌سازی و تملک حریم خیابان امام خمینی(ره) به مساحت ۱۲۰ متر مربع از طرح‌هایی بودند که امروز به بهره‌برداری رسیدند.

کد خبر 1089676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha