طرح های هفته دولت در تعدادی از شهرستان های استان کرمان به بهره برداری رسید

در آخرین روز از هفته دولت و در سفر استاندار و معاونین به شهرستان های مختلف از تعدادی طرح کشاورزی، عمرانی، بهداشتی و ورزشی بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، علی زینی وند، استاندار دوشنبه(۸ شهریور) با همراهی دکتر موسوی معاون عمرانی استاندار، حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس و جمعی از مدیران ستادی به منظور افتتاح پروژه های هفته دولت وارد شهرستان بردسیر شد.

 

 

وی ضمن ادای احترام به شهدای گمنام، مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستانی قرار گرفت و سپس با حضور وی؛ عملیات اجرایی دو باب مدرسه ۶ کلاسه در بردسیر و لاله‌زار آغاز شد و طرح‌های برق‌رسانی به ۸ روستا، پروژه‌های توسعه و اصلاح شبکه روشنایی، طرح‌های شهری، پروژه‌‌های ورزشی و نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی ماهونک به بهره‌‌برداری رسیدند. 

 

 

به گفته دکتر زینی وند امروز به صورت همزمان ۵۸ طرح شهری، ورزشی، کشاورزی و بهداشتی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان در شهرستان بردسیر افتتاح شد. 

 

 

وی پیش از این از خط ریلی در حال احداث سیرجان به کرمان (قطعه بهرامجرد) توسط شرکت گل‌گهر بازدید کرد و با اشاره به فعال بودن پروژه گفت: تا جای ممکن برای تسریع در پروژه کمک خواهیم کرد.

 

بر اساس این گزارش، در هفتمین روز از هفته دولت همچنین محمدصادق بصیری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و مدیر کل سیاسی و انتخابات به ارزوئیه سفر کرد و با همراهی فرماندار مجتمع جدید اداری شهرستان با متراژ ۱۱۴۴/۵ متر مربع و اعتبار ۳۹/۷۳۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

 

 

همزمان ۱۸ طرح کشاورزی و عمرانی با اعتبار ۲۵۱/۱ میلیار ریال به بهره برداری رسید.

 

 

دکتر بصیری همچنین با ورود به شهرستان بافت مورد استقبال فرماندار و جمعی از مسئولان قرار گرفت سپس در گلزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و در ادامه با همراهی فرماندار فاز ۱ مجتمع خدماتی رفاهی ( جایگاه سوخت) با سرمایه گذاری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  و برخی از پروژه های زیرسازی جدول گذاری و اصلاح معابر شهرستان بافت با اعتبار ۳۸/۱۰۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به بهره برداری رسید.

 

 

 

در سفر حمیده واعظی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به شهرستان های انار و رفسنجان با همراهی امام جمعه و فرماندار شهرستان انار طرح های آزمایشگاه مرکزی ولیعصر با ۴۰۰ متر زیربنا، انبار دارویی، توسعه شبکه گاز خانگی و صنعتی و به صورت همزمان ۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان انار در مجموع با ارزش کل سرمایه گذاری ۸۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

 

 

کد خبر 1089680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha