عرضه اقلام ضروری خانواده ها به قیمت تعاونی در کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: در اقدامی به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم، اقلام ضروری خانواده های به قیمت تنظیم کالا میان اهالی مسجد و اعضای کانون عرضه شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با راه اندازی فروشگاه در این کانون، اقلام ضروری خانواده ها را برای استفاده اهالی مسجد و اعضای کانون عرضه می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم، افزود: اقدام این کانون در عرضه کالاهای اساسی تا کنون در چند مرحله صورت گرفته که این مهم با استقبال خانواده ها رو به رو بوده است.

 

وی بیان کرد: در هر مرحله از این طرح اقلام ضروری همچون برنج، مواد شوینده، مرغ، ماسک و الکل ویژه خانواده های عضو این کانون فرهنگی و هنری و اهالی مسجد عرضه شده است.

 

نیکجو عنوان کرد: کالاهای عرضه شده در این کانون فرهنگی و هنری به قیمت تنظیم کالا و کمتر از فروشگاه های سطح شهر انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در مرحله جدید این طرح، اقدام به عرضه برنج محلی و الکل کرده ایم که با نرخ پایین از بازار میان خانواده های مسجدی در حال توزیع است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در پایان از بچه های مسجد که زمینه راه اندازی این فروشگاه و عرضه محصولات مورد نیاز خانواده ها را مهیا کرده اند، قدردانی کرد.

کد خبر 1089687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha