۴ طرح راهداری در شهرستان منوجان به بهره برداری رسید

۴ طرح راهداری با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در شهرستان منوجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، هم زمان با هفته دولت، ۴ طرح راهداری در شهرستان منوجان با اعتبار قریب ۳۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


«مسعود جمیلی» در حاشیه بهره برداری از این طرح ها، گفت: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان با توجه به وظیفه ذاتی خود در زمینه ایجاد بستر ایمن حمل و نقل در جنوب کرمان گام‌ های ارزشمندی برداشته و این روند با قدرت در حال انجام است.


 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان افزود: توسعه و نگهداری راه‌ها در جنوب کرمان موجب پیشرفت منطقه و زمینه ساز دیگر پیشرفت‌ها می شود.


وی ضمن تبریک هفته دولت و تشکر از همراهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در کمک به مجموعه این اداره کل برای توسعه و پیشرفت در حوزه راهداري و حمل و نقل، خاطرنشان کرد: امروز آغاز  طرح تعریض و بهسازی محور چاه حسن - حسین آباد و همچنین بهسازی و تعریض ابنیه اين محور با اعتبار ۵۹ میلیارد ریال، عملیات خاکی و آسفالت با اعتبار ١۴٠ میلیارد ریال انجام شد.


جمیلی ابراز کرد: در مجموع ١٩٩ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای ایجاد تردد ایمن در این محور تخصیص و هزینه شود.


 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان افزود: محور چغوکی - زیارت فضل ابن عباس با ۹ کیلومتر زیر سازی و ۴ کیلومتر آسفالت به مبلغ ٧۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات معاونت فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان زیر بار ترافیک قرار گرفت.


وی اظهار کرد: تعریض و اصلاح واریانت محور منوجان -  قلعه گنج به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ٣٠ میلیارد ریال از محل منابع راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از دیگر طرح هایی بود که کار اجرایی آن آغاز شد‌.


جمیلی در خاتمه عنوان کرد: بهسازی و روکش خروجی منوجان به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۴٠ میلیارد ریال نیز از محل منابع  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به بهره برداری رسید تا بستر مناسب حمل و نقل در این محور برای مردم و کاربران جاده ای فراهم شود‌.


گفتنی است؛ هم زمان با هفته دولت، ۴ طرح راهداری در شهرستان منوجان با حضور نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، فرماندار منوجان و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان به بهره برداری رسید.

کد خبر 1089703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha