۱۳۰ بسته معیشتی بین کارگران شیرازی توزیع شد

علیپور گفت: ۱۳۰ بسته معیشتی هر بسته به ملبلغ ۷۰۰ هزار تومان شامل حبوبات، برنج، گوشت، رب گوجه، روغن و غیره تهیه شد و امروز این بسته ها را میان کارگرانی که امروز در میادین کار موفق به رفتن سر کار نشده بودند و یا اینکه کار گیرشان نیامده بود، توزیع شد.

«مجید علیپور» امروز (دوشنبه ۸ شهریور) در حاشیه مراسم تجلیل و دلجویی از کارگران فصلی که به همت حوزه «کمیل» سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، ‌گفت: با توجه به وضعیت کرونا و کسادی کار کارگران ساختمانی سعی شد از زحمات این قشر زحمتکش با تهیه بسته های معیشتی حمایت شود.

فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز اظهار کرد:‌ 130 بسته معیشتی هر بسته به ملبلغ 700 هزار تومان شامل حبوبات، برنج، گوشت، رب گوجه، روغن و غیره تهیه شد و امروز این بسته ها را میان کارگرانی که امروز در میادین کار موفق به رفتن سر کار نشده بودند و یا اینکه کار گیرشان نیامده بود، توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این کارگران جمع آوری شده و به حوزه «کمیل» آورده شدند، افزود: امکان معاینه شدن این کارگران توسط پزشک را نیز فراهم شد و دندانپزشک معاینه اول را انجام داد و تلفن کارگران برای سایر اقدامات لازم دندانپزشکی دریافت شد که مراحل رایگان دندان پزشکی برای آنان در نظر گرفته شود.

علیپور افزود: بسته تبرکی حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) نیز در کنار بسته معیشتی به کارگران اهدا شد.

کد خبر 1089755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha