فارس از استان های نمونه کشور در بحث  «کمک های مومنانه» محسوب می شود

صمصام در حاشیه مراسم تجلیل و دلجویی از کارگران فصلی که به همت حوزه «کمیل» سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز برگزار شد، گفت: این پانزدهمین رزمایش «کمک مومنانه» در استان فارس است و فارس از استان های نمونه کشور در بحث «کمک های مومنانه» محسوب می شود.

«حسین صمصام» امروز (دوشنبه ۸ شهریور) در حاشیه مراسم تجلیل و دلجویی از کارگران فصلی که به همت حوزه «کمیل» سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، ‌گفت: برنامه امروز توسط گروه جهادی «یاران آخر الزمانی» و حوزه مقاومت 2 ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز در راستای تاسی به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای اجرای کمک مومنانه بود.

مسئول بسیج جامعه پزشکان سپاه فجر فارس افزود: در این برنامه کارگرانی که در ایستگاه های کارگری سطح شهر تا ساعت 10 موفق نشده بودند سر کار بروند و از روزی امروزشان ناامید شدند به میزبانی ناحیه 2 سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز با بسته های معیشتی مورد دلجویی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف ما در رزمایش های کمک مومنانه متفاوت است تا با تمامی مردم جامعه همدلی کنیم، افزود: می خواهیم به کارگران بگوییم ما از پشت میز هجرت کردیم و به کنار مردم شهر می رویم تا مشکلات اقشار آسیب پذیر را مرتفع کنیم.

صمصام تاکید کرد: این پانزدهمین رزمایش «کمک مومنانه» در استان فارس است و فارس از استان های نمونه در بحث «کمک های مومنانه» محسوب می شود.

کد خبر 1089758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha