اخلاق و رفتار شهید رجایی الگویی عملی برای مسئولان است

خسروی با اشاره به اینکه مسئولان از اخلاق و رفتار و عمل شهید رجایی و باهنر درس و الگو بگیرند، گفت: خوش قول بودن و عمل به وعده ها از اهمیت زیادی برخوردار است که باعث می شود تا اعتماد مردم به نظام و مسئولان افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز(۸ شهریور) در مراسم افتتاح چندین پروژه حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان بیرجند، ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: مسئولان از اخلاق و رفتار و عمل شهید رجایی و باهنر درس و الگو بگیرند.

 

وی ضمن تشکر از تلاش های مسئولان استانی و شهرستانی در به بهره برداری رسانده به موقع پروژه مخزن 2 هزار متر مکعبی شهرستان بیرجند، گفت: خوش قول بودن و عمل به وعده ها از اهمیت زیادی برخوردار است که باعث می شود تا اعتماد مردم به نظام و مسئولان افزایش پیدا کند.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به خشکسالی های چندین ساله در استان و لزوم مصرف صحیح در حوزه آب و به ویژه آب شرب، گفت: مدیریت مصرف آب جزو مسائل مهم و کلیدی است که مردم با توجه به مشکلات و کمبود نزولات آسمانی باید مد نظر داشته باشند.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم مخزن دو هزار متر مکعبی آب شرب شهرستان بیرجند به همراه دو کیلومتر خطوط و با اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسید که بیش از 30 هزار نفر از جمعیت شهر بیرجند را از آب شرب پرفشار برخوردار می کند.

 

یادآور می شود، یکی از مهمترین مشکلات مسکن مهر در مهرشهر بیرجند، کاهش فشار آب به خصوص برای طبقات بالا در ساختمان های مسکن مهر بود که با احداث این مخزن بخش زیادی از مشکلات این واحدهای مسکونی نیز مرتفع شد.

 

«علی ناصری» فرماندار بیرجند هم در این مراسم با اشاره به اینکه امسال در هفته دولت ۱۳۶ پروژخ با ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بیرجند به بهره برداری و یا کلنگ زنی شده است،‌گفت: این پروژه ها شامل ۱۱۲ میلیارد تومان پروژه های با اعتبارات ملی و ۶ میلیارد تومان هم بخش خصوصی است.

 

وی گفت: از تعداد پروژه های هفته دولت در شهرستان بیرجند،‌ ۳۷ پروژه آغاز عملیات اجرایی و ۹۹ پروژه افتتاحی است که در طول هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته است.

کد خبر 1089767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha