شورای شهر مشهد آماده همکاری با دولت در پیشبرد اهداف است

موحدیان با تاکید بر اینکه دولت ها مدیون خون مطهر شهیدان رجایی و باهنر هستند، گفت: امیدواریم امروز نیز دولت به معنای واقعی با استعمار جهانی و دشمنان انقلاب مبارزه کند و شورای شهر مشهد نیز آماده همکاری با دولت در پیشبرد اهداف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» امروز(۸ شهریور) در ابتدای چهارمین جلسه علنی شورای شهر ضمن تبریک هفته دولت، افزود: این مناسبت فرصتی برای پاسداشت خدمات شهیدان رجایی و باهنر است، شهیدانی که سرمایه‌های بزرگی بودند که نظام و انقلاب از دست داد، دولت ها مدیون خون مطهر این شهدا هستند و این دو شهید بزرگوار الگوی سرآمد برای همه دولت ها در اخلاص و خدمت بی منت بودند و با این اخلاص خاری در چشم دشمنان و استعمار شدند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امیدواریم امروز نیز دولت به معنای واقعی با استعمار جهانی و دشمنان انقلاب مبارزه کند و شورای شهر مشهد نیز آماده همکاری با دولت در پیشبرد اهداف است.

 

موحدیان با بیان اینکه شورای شهر و مدیریت شهری برای کمک به کادر درمان در حال آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی است تا آن را برای واکسیناسیون کرونا و یا بستری موقت بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد، اظهارکرد: همچنین هفته گذشته بلواری در مشهد به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری شد.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت بهشت رضا (ع) در حال تکمیل شدن است و باید به فکر توسعه آن باشیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری هزینه سنگینی برای نگهداری آرامستانها می‌پردازد و اگر هزینه کفن و دفن نیز افزایش یابد باز هم شهرداری باید یارانه بپردازد از این رو امروز در شورا لایحه افزایش بهای خدمات برای قبور خانوادگی و آلاچیقی بررسی می‌شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد با وسعتی بیش از ۱۸۰ هکتار و ۶۵ بلوک دفن به عنوان بزرگترین آرامستان پایتخت معنوی ایران شناخته می‌شود که در محدوده جنوب شرقی مشهد و به فاصله ۱۵کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد و در سال ۱۳۵۵ افتتاح شد .

کد خبر 1089772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha