امنیت هوایی مانع از صدمه به بخش اقتصادی کشور می شود

سرهنگ شیخ محبوبی گفت: تلاش پدافند هوایی در تامین امنیت هوایی مانع از صدمه به بخش اقتصادی کشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ «محمود شیخ محبوبی» در نشست خبری به مناسبت هفته پدافند هوایی و سالروز تشکیل این نیرو در کشور ایران اظهارداشت: امنیت یکی از زیر ساخت های اساسی برای توسعه هر کشوری به حساب می آید که رده های مختلف برای آن تلاش می کنند.

 

معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با اشاره به اینکه این نیرو جز اثرگذار ترین یگان رزمی در تامین امنیت کشور است، تصریح کرد: تلاش پدافند هوایی در تامین امنیت هوایی مانع از صدمه به بخش اقتصادی، نظامی و حوزه های مختلف کشور می شود.

 

وی ادامه داد: دشمن از طریق آسمان کشور و ناوگان هوابردی با انهدام بخش های تولیدی و اقتصادی به زیرساخت ها و درآمد کشور آسیب می زند و در این شرایط اهداف خود را محقق می سازد.

 

سرهنگ شیخ محبوبی با بیان اینکه تامین امنیت آسمان کشور جز ماموریت های پدافند هوایی ارتش است، افزود: با پشتیبانی از نیروی هوایی و تعامل همکاری یگان های نظامی به این مقوله در مرزهای هوایی کشور دست پیدا کرده ایم که در دوران دفاع مقدس نیز نقش موثری داشته است.

 

وی اضافه کرد:‌ رصد مناطق مختلف هوایی کشور در طول شبانه روز توسط مدافعان حریم آسمان ولایت انجام می شود و تمامی نقطه ها مورد رصد است.

 

معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با بیان اینکه ماموریت ها و نقش کلیدی پدافند هوایی برای بسیاری از مردم ناشناخته مانده است، گفت: رسانه ها این ظرفیت را و تلاش ها ایت نیرو را ترسیم و تبیین کنند.

 

*آگاهی بخشی رسالتی خطیر

 

وی به تعامل خبرنگاران و فعالیت راهبردی این قشر اشاره کرد و گفت: آگاهی سازی صادقانه در راستای اهداف انسانی، اسلامی و انقلاب یک کار مهم و اثر بخش است.

 

سرهنگ شیخ محبوبی آگاهی بخشی را رسالتی خطیر عنوان کرد و گفت: آرشیونگاری و اطلاع رسانی و ثبت وقایع باعث ماندگاری خاطرات و نسل جوان و جدید از گذشته با خبر می شوند.

کد خبر 1089794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha