بررسی نظم اداری و سازمانی مجتمع های قضایی فارس با بازدیدهای سرزده

حجت الاسلام موسوی گفت: نظم و انضباط در دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی بیش از گذشته مورد تاکید قرار دارد و بازدیدهای سرزده از مجتمع های قضایی فارس با هدف نظارت بر عملکرد و بررسی نظم اداری و سازمانی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (دوشنبه 8 شهریور) در بازدید سرزده از مجتمع قضایی رسیدگی به تخلفات و جرائم راهنمایی و رانندگی شیراز گفت: هم افزایی و همکاری قضات و کارکنان این مجتمع قضایی منجر به کسب نتایج مطلوب می شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: سرپرستان مجتمع های قضایی و مدیران حوزه های قضایی استان باید نقاط ضعف و مشکلات را به موقع شناسایی و رفع کنند.

وی اضافه کرد: نظم و انضباط در دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی بیش از گذشته مورد تاکید قرار دارد و بازدیدهای سرزده از مجتمع های قضایی فارس با هدف نظارت بر عملکرد و بررسی نظم اداری و سازمانی انجام می شود.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: انضباط اداری و نظم حاکم بر مجموعه موجب ارتقای کیفی خدمت رسانی به مردم می شود و مورد تاکید مدیریت ارشد قضایی استان است.

وی با تاکید بر لزوم نظارت دقیق رئیس و مسئولان قضایی استان و قضات بر عملکرد کارکنان و رعایت ضوابط اداری گفت: نظارت دقیق و شناسایی گلوگاه های فسادزا، مبارزه قاطعانه و قانونی با فساد و ضرورت رسیدگی به موقع به پرونده های کثیرالشاکی و ... در این زمینه ضروری است و باید در اولویت قرار بگیرد.

کد خبر 1089799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha