شهادت در راه عدالت راه و رسم اهل بیت (ع) است

حجت الاسلام طاهری گفت: اجرای احکام الهی در حکومت اسلامی لازم است و شهادت در راه عدالت راه و رسم اهل بیت (ع) است و شهدای گرانقدری در دوران انقلاب در راه عدالت جان فدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید محی الدین طاهری»، امروز (دوشنبه 8 شهریور) در نشست بصیرتی تبیینی بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در شیراز گفت: شهادت در راه عدالت راه و رسم اهل بیت (ع) است و قیام امام حسین (ع) از این موارد است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز افزود: وقایع انقلاب اسلامی و تحرکات امام راحل پیش از انقلاب، مصداق عدالت خواهی بوده است و در دوران انقلاب شاهد تلاش رئیس جمهوری عادل مانند شهید «رجایی» بوده ایم.

تولیت آستان مقدس سید علاالدین حسین (ع) اضافه کرد: شهید «باهنر» نیز شخصیتی ارزشمند، قرآن شناس و اسلام شناس بود که عمر خود را در راه تبلیغ دین خدا گذاشت و در زندان ها شلاق خورده بود.

وی تاکید کرد: اجرای احکام الهی در حکومت اسلامی لازم است و کشور باید برای سربازی امام زمان (عج) و دوران ظهور ایشان آماده شود.

حجت الاسلام «محمد رضایی»، نیز با بیان برنامه های هفته دولت در این نشست گفت: تکریم و تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه، بزرگداشت شهدای کارمند، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در هفته دولت و برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان استان از برنامه های هفته دولت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: همزمان با نماز مغرب و عشا در 8 شهریور مراسم بزرگداشت شهیدان «رجایی و باهنر» در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار شد و باید همواره یاد شهدا و آرمان های آنها در ایام مختلف سال گرامی داشته شود.

خاطر نشان می شود، نشست بصیرتی تبیینی بزرگداشت شهدای هشتم شهریور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزار شد و همچنین این نشست که همزمان به صورت زنده از طریق فضای مجازی نیز پخش شد.

کد خبر 1089802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha