نرم افزار قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران برای اولین بار در کشور رونمایی شد

تاجدینی با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: نرم افزار قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران برای نخستین بار در کشور با همت اعضاء کمیسیون ایثار و شهادت استان البرز رونمایی شد.

« صابر تاجدینی» در خصوص رونمایی از نرم افزاری برای خدمت رسانی به خانواده های شهداء و ایثارگران به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: نرم افزار قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران برای نخستین بار در کشور با همت اعضاء کمیسیون ایثار و شهادت استان البرز رونمایی شد. 

 

رئیس کمیسیون مجمع ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز افزود: دسترسی الکترونیکی به قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در چارچوب ارائه خدمات رسانی بنابر مصوبه سال ۱۳۸۶ است.

 

به گفته تاجدینی، در قالب این قانون به دلیل نبود طراحی در فضای مجازی دسترسی آسان به متن قانون به صورت الکترونیکی وجود نداشت و این مهم با همت کمیسیون ایثار و شهادت مجموع جوانان استان البرز در قالب یک اپلیکیشن به صورت تخصصی طراحی شد. 

 

وی ادامه داد: بنابر سرفصل های قانون جامع خدمات رسانی با همت کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز این اپلیکیشن در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. 

 

تاجدینی تصریح کرد: عموم مردم در هفته دفاع مقدس با مراجعه به این اپلیکیشن از سایت این کمیسیون امکان بهره برداری را دارند.

 

در پایان خاطرنشان کرد: برآورد هزینه طراحی این اپلیکیشن از طرف خیران خدوم استان البرز با تأمین شده است و انتظار می رود گامی در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

 

کد خبر 1089808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha