توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در ماه محرم 

حجت الاسلام موسی سالاری گفت: در راستای اجرای طرح اطعام حسینی در دهه اول محرم ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع شد.

حجت الاسلام «موسی سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در دهه اول محرم مراسم عزاداری در فضای باز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.



امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) توکل آباد کهنوج افزود: هم زمان با شام شهادت امام سجاد (ع) نیز مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.


وی بیان کرد: از دهه دوم محرم تاکنون به دلیل محدودیت های کرونایی مراسم عزاداری به صورت روضه های خانگی در حال اجرا است و در همین راستا خانواده ها بهمراه اعضای خود مراسم عزاداری را در منازلشان برگزار می کنند.


حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: طرح چله قرائت زیارت عاشورا نیز در حال برگزاری است و ثواب قرائت روزانه این دعای پر فیض هدیه به ساحت مقدس امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت می شود.


امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) توکل آباد کهنوج با اشاره به تعامل و هم افزایی ارکان مسجد در اجرای برنامه های محرم، ادامه داد: با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری شهید درسته و مرکز نیکوکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در ایام محرم طرح اطعام حسینی برگزار شد


وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، در دهه اول محرم ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع شد.


حجت الاسلام سالاری یادآور شد: همچنین همزمان با شام شهادت امام سجاد (ع) یکهزار پرس غذای نذری پخت شده و سپس درب منازل نیازمندان تحویل شد.


امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) توکل آباد کهنوج در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز در قالب طرح کمک مومنانه تعداد ۱۰۰ بسته گوشت قربانی و بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

کد خبر 1089850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha