ارتقای سطح ایمنی و جلب رضایت‌مندی بیماران مهم‌ترین هدف در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک است

کاظمی ارتقای سطح ایمنی و جلب رضایت‌مندی بیماران را مهم‌ترین هدف در بیمارستان امام علی (ع) دانست و گفت: مدیریت یک مجموعه درمانی به تنهایی ممکن نیست و باید با مدیریت تیمی کارها را پیش برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون کاظمی» عصر امروز (دوشنبه ۸ شهریور) در آئین معارفه رئیس جدید بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک اظهار کرد: همه باید با فکر و ایده برای هدفی مشترک که همان جلب رضایت مردم و بیماران است، تلاش کنیم.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ارتقای سطح ایمنی و جلب رضایت‌مندی بیماران را مهم‌ترین هدف در بیمارستان امام علی (ع) دانست و افزود: مدیریت یک مجموعه درمانی به تنهایی ممکن نیست و باید با مدیریت تیمی کارها را پیش برد.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان امام علی (ع ) اندیمشک یکی از بیمارستان‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است اذعان کرد: این بیمارستان در پیشبرد اهداف بلند مدت این دانشگاه نقش بسزایی در دوران کرونا ایفا کرده است.

 

در ادامه این آئین، «رضا کرمیان» به عنوان رئیس جدید بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک معرفی و از زحمات «مهرداد رزم‌آرا» رئیس پیشین این بیمارستان تقدیر شد.

 

کد خبر 1089874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha