توزیع ۱۰ هزار پرس غذای نذری در قالب طرح احسان الحسین (ع)

سلمان زاده از توزیع ۱۰ هزار پرس غذای نذری در قالب طرح احسان الحسین (ع) در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حصرت امام (ره) گلستان، «محمدمهدی سلمان زاده» گفت: تعداد ۱۰ هزار پرس غذای نذری در دهه دوم عزای امام حسین (ع) این ستاد با هدف برنامه های فرهنگی اجتماعی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و هیئت عزاداری حسین جان (ع) گرگان طبخ و توسط هیئات و گروه های جهادی همکار ستاد هر شب در حاشیه شهر توزیع خواهد شد. 

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حصرت امام (ره) گلستان افزود: با عنایت با برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دهه دوم محرم در امامزاده عبدالله (ع) گرگان طبخ و توزیع غذا هر شب در بین نیازمندان انجام می پذیرد.

 

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان در کنار این مراسم با دایر کردن چادر پاسخگویی و مشاوره کارآفرینی بنیاد برکت وابسته به این ستاد توسط تسهیلگران و مجریان طرح برکت به سوالات و راهنمایی جوانان در امر اشتغال می پردازند که با استقبال خوبی نیز همراه است.

 

سلمان زاده گفت: این ستاد در قالب «احسان الحسین (ع)» در روزهای غدیر و محرم نیز در سراسر استان حمایت های گسترده ایی را به هیئات شاخص و خیریه های استان داشته است.

 

 

 

کد خبر 1089877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha