جشنواره موسیقی «فجر» استانی در مشگین شهر برگزار خواهد شد

بحرالعلومی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر جشنواره موسیقی «فجر» استانی با حضور هنرمندان حوزه موسیقی در شهرستان مشگین شهر برگزار خواهد شد.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر جشنواره موسیقی «فجر» استانی با حضور هنرمندان حوزه موسیقی در شهرستان مشگین شهر برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این شهرستان به لحاظ فرهنگی و هنری دارای غنای بسیار شگرف است و با توجه به وجود استعدادهای نامی در رشته موسیقی به عنوان مرکز برگزاری این جشنواره انتخاب شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هنرمندان شهرستان مشگین شهر سرآمد فعالیت های موسیقیایی در عرصه های مختلف استانی، ملی و بین المللی بوده اند.

 

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: امیدواریم این جشنواره زمینه درخشش بیشتر هنرمندان استانی را رقم بزند و آمادگی کامل با پتانسیل خوب برای برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره در این شهرستان فراهم است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: تلاش خواهیم کرد تا همه هنرمندان این عرصه بتوانند در این جشنواره حضور فعال داشته باشند تا استعدادهای جوان به جامعه معرفی شوند.

 

وی اظهار داشت: حفظ ارزش های اصیل موسیقی استان و تقویت هویت فرهنگی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره مهم هنری است.

 

کد خبر 1089942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha