مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ۱۲ شهریورماه برگزار می‌شود

حجت الاسلام ستوده گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعاخوانی و تواشیح روز ۱۲ شهریورماه با حضور برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعاخوانی و تواشیح روز 12 شهریور با حضور برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل اوقات و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآن کریم از ساعت 8:30 صبح روز 13 شهریورماه برگزار می شود.

 

این مقام مسئول افزود: مسجد سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) واقع در خیابان عالی قاپو محل برگزاری مسابقات ویژه برادران خواهد بود و خواهران نیز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه سماء واقع خیابان حافظ مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام ستوده از استقبال خیلی خوب جامعه قرآنی استان از این دوره از مسابقات خبر داد و یادآور شد: ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم از مهمترین اهداف برپایی این محفل قرآنی در استان است.

 

وی خاطر نشان کرد: نسل جوان با معارف قرآن کریم انس گرفته و چنین برنامه های قرآنی مشوق بسیار خوبی برای آشنایی بیشتری نسل امروز با این معارف است.

 

کد خبر 1089985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha