استهبان در فهرست مناطق سبز گازرسانی كشور قرار می گیرد

حسینی گفت: مناطق روستايی استهبان دارای ضريب نفوذ صد درصدی گاز طبيعی هستند و استهبان نخستین شهرستان فارس است که بیشترین برخورداری از نعمت گاز را خواهد داشت و در فهرست مناطق سبز گازرسانی كشور قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (سه شنبه 9 شهریور) از آغاز طرح گازرسانی به روستاهای استهبان خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: طرح گازرسانی به روستاهای «خانه‌کِت» و «قَشَم ‌قاوی» استهبان همزمان با هفته دولت آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس افزود: مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار برای اجرای این طرح پایان یافته و امروز با حضور مسئولان استهبان، طرح گازرسانی به این روستاها که از توابع بخش «رونیز» هستند، آغاز ‌شده است.

وی اضافه کرد: از  ۲۴ کیلومتر لوله گذاری پلی اتیلن و ۳۱ کیلومتر لوله گذاری فلزی برای این طرح گازرسانی انجام شده است و 570 خانه روستایی از نعمت گاز طبیعی در این طرح برخوردار می شوند.

حسینی تاکید کرد: مناطق روستايی استهبان دارای ضريب نفوذ صد درصدی گاز طبيعی هستند و استهبان نخستین شهرستان فارس است که بیشترین برخورداری از نعمت گاز را خواهد داشت و در فهرست مناطق سبز گازرسانی كشور قرار می گیرد.

کد خبر 1090035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha