به کارگیری از ظرفیت بسیجیان برای واکسیناسیون کرونا

​قاسم پور گفت: بسیجیان رشته پرستاری را با همکاری دانشگاه آزاد در حوزه واکسیناسیون کرونا در شهرستان گنبدکاووس به کارگیری کردیم.

«رمضانعلی قاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تمام نیروی سپاه ناحیه گنبدکاووس در اپیدمی کرونا در کنار کادر درمان و بهداشت قرار گرفته تا بتواند اپیدمی کرونا را مهار کند.

 

فرمانده سپاه شهرستان گنبد کاووس ادامه داد: سپاه ناحیه گنبدکاووس این اعلام آمادگی را داشته که مکان هایی برای واکسیناسیون و مقابله با کرونا در اختیار مرکز بهداشت شهرستان قرار دهد.

 

قاسم پور بیان کرد: بسیجیان رشته پرستاری را با همکاری دانشگاه آزاد در حوزه واکسیناسیون به کارگیری کردیم و همچنین از ظرفیت برادران و خواهران بسیجی برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون بهره گرفتیم.

 

وی افزود: قرارگاه دفاعی و زیستی در شهرستان تشکیل شده و در تک تک روستاها و شهرها در تلاش هستیم که بتوانیم اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه در شهرستان برای درمان بیماران کرونایی کمک گرفتیم که این کادر درمانی تا پایان پیک پنجم با ما همکاری می کند.

 

قاسم پور بیان کرد: از ظرفیت تمام پایگاه های بسیج برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری تجمعات استفاده شده است.

 

وی متذکر شد: کمک های معیشتی همچنان به همت بسیجیان ما ادامه دارد و تا پایان اپیدمی کرونا در کنار مردم شهرستان خواهیم بود.

 

کد خبر 1090043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha