تلاش دشمن برای تغییر سبک زندگی و ذائقه مردم

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: کربلا نتیجه تغییر ذائقه مردم در دین بود و امروز دشمن می خواهد ذائقه مردم را تغییر دهد و برای جوانان ما نقشه کشیده و سبک زندگی ما را به سمتی می برد که ارزش ها و هنجارهای ما، ضدارزش و ضد هنجار تلقی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری در مراسم عزاداری هیئت حجت بن الحسن(ع) آران و بیدگل گفت: شاه کلید سبک زندگی اسلامی دین و دستورات مبتنی بر آن است و قرآن و عترت نقشه راه زندگی اسلامی است.

 

این کارشناس دینی افزود: کربلا نتیجه تغییر ذائقه مردم در دین بود و امروز دشمن می خواهد ذائقه مردم را تغییر دهد و برای جوانان ما نقشه کشیده و سبک زندگی ما را به سمتی می برد که ارزش ها و هنجارهای ما، ضدارزش و ضد هنجار تلقی شود.

 

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: راه مقابله با این توطئه دشمن، تقویت سبک زندگی اسلامی مبتنی بر دینی و ارزش های دینی است.

 

وی تصریح کرد: در سبک زندگی اسلامی ضمن اینکه به آسایش فرد توجه می کند، ولی آرامش از آسایش مهم تر است در صورتی که در سبک زندگی غربی، آسایش از آرامش مهم تر است.

 

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: در زمان حاضر هم می توان سبک زندگی دینی و اسلامی داشت و نمونه مشخص آن را سبک زندگی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس می توان نام برد.

 

مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین(ع) با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت پنج شب در هیئت حجت بن الحسن(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل برگزار شد./

کد خبر 1090057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha