ارائه خدمات مشاوره به ۷۱۶مددجوی ساروی

حجت‌الاسلام بریمانی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۱۶ نفر از مددجویان طی۹۱۳ جلسه تخصصی، از خدمات مشاوره و راهنمایی تخصصی بهره مند شدند.

 حجت‌الاسلام «مهدی بریمانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه ۷۲۵٠ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تنش های روانی و اضطراب ناشی از پیامدهای این ویروس، ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در شرایط ویژه در دستور کار این نهاد حمایتی قرار دارد.

 

رئیس کمیته امداد  منطقه دو ساری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۱۶ نفر از مددجویان در ۹۱۳ جلسه تخصصی، از خدمات مشاوره و راهنمایی تخصصی بهره مند شدند.

 

وی افزود:  در بخش آموزش گروهی نیز ۴۵ نفر در دو بخش مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد شرکت کردند.

 

حجت الاسلام بریمانی تصریح کرد: ۵۸ نفر از مددجویانی که نیازمند جلسات مشاوره تخصصی با مشاوران و پزشکان متخصص بودند نیز به کلینیک های تخصصی معرفی شده و در ۱۹۷ جلسه به صورت کاملا رایگان، مورد مشاوره قرار گرفتند.

 

وی گفت:  از ابتدای سالجاری ۶۵۰ تست پرسشنامه سلامت، جهت بررسی سلامت روان و برنامه ریزی های آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری افزود:  ۱۱ مددجوی نیازمند کمپ و جلسات تخصصی مشاوره ترک اعتیاد نیز به مراکز مربوطه معرفی شده و درحال تکمیل فرایند درمان قرار دارند.

🔷حجت الاسلام بریمانی گفت: 

کد خبر 1090072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha