پیگیر مطالبات هواداران باشگاه‌ها در وزارت ورزش هستیم/تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران  پاراالمپیک توکیو

سجادی عدالت محوری و توجه به نقاط کمتر برخوردار را از اولویت های برنامه ای خود در وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: توجه به بخش خصوصی، اهمیت دادن به مطالبات هواداران باشگاه ها و ساماندهی وضعیت فدراسیون ها در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان در نخستین سفر استانی خود امروز(۹ شهریورماه) از غربی ترین ورودی استان وارد مازندران شد.

 

سجادی وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به مازندران از سالن ورزشی زنگشامحله تنکابن بازدید کرد که عملیات ساخت این سالن ورزشی از ۹۷ در ۱۲۰۰ متر زمین شروع شد و تاکنون یک میلیارد تومان هزینه صرف ساخت آن شده است.

 

سپس با حضور مسئولان استانی سالن ورزشی چندمنظوره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کلارآباد به بهره برداری رسید.

 

وزیر ورزش و جوانان در پایان سفر یک روزه خود به غرب مازندران گفت: داشتن اماکن ورزشی و احداث آن برای استفاده مردم بسیار مهم است اما مساله ای که از  آن مهمتر است حفظ و مرمت اماکن ورزشی است که این مساله بسیار مهم است و نباید فراموش کرد. 
 

وی با اشاره به اینکه اصل اول هنر مدیریتی در ورزش استان این است که در مرمت و حفظ اماکن ورزشی کوشا باشیم تا بتوانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم، افزود: همانطور که می دانیم مهمترین عامل در حفظ سلامتی بدن یک انسان ورزش است و ما باید برای اینکه مردم کشورمان و از همه مهمتر جوانان به ورزش تشویق کنیم این است که اماکن ورزشی داشته باشیم که به آنها آسیب نرسد.

 

سجادی عدالت محوری و توجه به نقاط کمتر برخوردار را از اولویت های برنامه ای خود در وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: توجه به بخش خصوصی، اهمیت دادن به مطالبات هواداران باشگاه ها و ساماندهی وضعیت فدراسیون ها در دستور کار است.

 

وزیر ورزش جوانان در ادامه تصریح کرد : ما باید به بهترین شکل از اماکن ورزشی بهره ببریم اما مهمترین شرط این است که به این اماکن اسیبی  نرسد.
 

وی بیان کرد: ورزشکاران کشورمان در رقابتهای پیشرو در پارا المپیک توکیو و رقابت های معتبر جهانی به موفقیت های مهم رسیدند و همین امر چون در روزهای تلخ کرونایی قرار داریم موفقیت ورزشکاران ما می‌تواند باعث خوشحالی مردم ما شود.

 

این مسئول با تبریک درخشش ورزشکاران پارالمپیکی، گفت: چهار مدال طلا، نقره و برنز در ششمین روز بازی های پارالمپیک توکیو برای کاروان پرافتخار سردار دلها، بیانگر عزم جدی و اراده قوی قهرمانان این کاروان است که همچنان پرچم بالندگی ورزش ایران اسلامی را در این رویداد رقابتی مهم برافراشته نگاه داشته اند.

 

سجادی با اشاره به اینکه داشتن اماکن ورزشی خوب اما مشارکت مردم در ورزش و بهره برداری مناسب از اماکن ورزشی مهمتر است، افزود: باید با تکیه بر خلاقیت و نوآوری استفاده از اماکن ورزشی مان را بهینه کنیم.

 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر یک روزه در بیت شهید شاخص جامعه ورزش استان مازندران شهید محمد یزدانی حضور یافت.

 

کد خبر 1090083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha