جوانان آستارا از بیکاری رنج می‌برند

مرحبا به ظرفیت‌های اقتصادی بندر آستارا اشاره کرد و گفت: متاسفانه مردم و جوانان این منطقه از بیکاری رنج می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «غلامرضا مرحبا» امروز(سه‌شنبه، ۹ شهریور) در آیین آغاز به کار رسمی گمرک منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان، اظهارکرد: با راه‌اندازی گمرک منطقه ویژه اقتصادی آستارا گام بلندی در حوزه اقتصادی این شهرستان برداشته شد.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه امیدواریم این منطقه ویژه به سرنوشت سایر ظرفیت‌ها دچار نشود، افزود: با برنامه‌ریزی درست مردم را از نتایج مثبت منطقه ویژه اقتصادی بهره‌مند کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان آستارا به داشتن منطقه ویژه اقتصادی قانع نیستند، تصریح‌کرد: انتظار مردم آستارا از ایجاد گمرک، راه‌آهن و بندر و سایر زیرساخت‌های اقتصادی تاکنون برآورده نشده است.

 

مرحبا به ظرفیت‌های اقتصادی بندر آستارا اشاره کرد و گفت: متاسفانه مردم و جوانان این منطقه از بیکاری رنج می‌برند.

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه شهرستان آستارا بیشترین نرخ بیکاری در سطح استان گیلان و کشور دارد، خاطرنشان‌کرد: زیرساخت‌ها به تنهایی تولید ثروت نمی‌کنند و باید با برنامه‌ریزی صحیح بتوانیم آنها را به بهره‌وری برسانیم.

 

گفتنی است، آیین آغاز به کار رسمی گمرک منطقه ویژه اقتصادی آستارا با حضور نماینده مردم آستارا در مجلس، مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی گیلان، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان، ناظر گمرکات گیلان، سرپرست فرمانداری و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد خبر 1090090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha