مشارکت اجتماعی مایه امیدواری است/ تولید امنیت ساز است

قاسمی گفت: مشارکت اجتماعی و همبستگی عمومی مایه امیدواری در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حیدر قاسمی» در آیین افتتاحیه افتتاحیه پروژه های هفته دولت تیران و کرون اظهارداشت: فعالیت های مشارکت جویان و همبستگی اجتماعی برای کمک به توسعه و رفع نیازها امیدآفرین است.

 

معاون سیاسی‏، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: روح مشارکت و همکاری مردمی به سلامت جامعه کمک کرده و اهمیت خاصی در توسعه و کاهش کاستی و مشکلات دارد و هرچقدر همکاری بین بخش مردمی و دولتی افزایش یابد نیازها سریع تر تامین می شود.

 

وی ادامه داد: دولت به تنهایی قادر به رفع همه مشکلات نیست و در این میان به همکاری خیرین، مردم و بخش خصوصی نیاز دارد.

قاسمی با بیان اینکه مدرسه سازی مصداق بارز مشارکت اجتماعی در رفع معضلات کمبود فضای آموزشی در دهه 70 است، تصریح کرد: با افزایش جمعیت دانش آموزی کمبود مدرسه در آن دوران چالش جدی بود که همکاری خیرین و مردم کارساز شد.

*تولید امنیت ساز است

وی با بیان اینکه حاکمیت ماموریت تامین سلامت و امنیت را بر عهده دارد، تصریح کرد: در سایر حوزه ها مثل نیازهای آموزشی و اجتماعی نیز فعالیت های زیادی انجام می شود اما امنیت و سلامت پایه اساسی در توسعه دیگر بخش هاست.

معاون سیاسی‏، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: اقتصاد پایه اساسی برای تامین امنیت است چرا که فرصت های شغلی می تواند زمینه و بستر ارتکاب جرم ناشی از بیکاری را کاهش دهد.

*افتتاح 76 پروژه در تیران و کرون

فرماندار تیران و کرون در این مراسم از افتتاح 76 پروژه در این شهرستان خبرداد و گفت: برای اجرای این پروژه ها هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این طرح ها در بخش روستایی، کشاورزی، دامپروری و اجتماعی است که فرصت های زیادی را برای اشتغال و رفع نیاز مردم فراهم کرده است.

 

 

کد خبر 1090143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha