۱۰۷ پروژه عمرانی در شهرستان اندیمشک در دست احداث است

جهانگیری با بیان اینکه ۱۰۷ پروژه عمرانی در شهرستان اندیمشک در دست احداث است گفت: اکثر پروژه‌های این شهرستان در حوزه بهداشت، ورزش، نوسازی مدارس و راهداری بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: ۱۰۷ پروژه در حوزه مسکن، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، امور عشایر، برق، ورزش، آب و فاضلاب، گاز،راهداری، تعاون روستایی، راه و شهرسازی، شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در شهرستان اندیمشک در دست احداث است.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه در سال‌های اخیر خدمات ماندگاری به روستائیان بخش الوارگرمسیری در حوزه راهداری، برق، گاز و آب صورت گرفته است افزود: پروژه گازرسانی به چهار روستای این بخش به پایان رسیده و طی روزهای آینده عملیات گازرسانی به این روستاها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه‌کاره یا رها شده هر چه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شوند اذعان کرد: اکثر پروژه‌های شهرستان اندیمشک در حوزه بهداشت، ورزش، نوسازی مدارس و راهداری بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند که باید با تلاش جهادی، هر چه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

 

جهانگیری تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، نیازمند افزایش سرانه آموزشی در بعضی از مناطق پر جمعیت از جمله منطقه کوی رسالت، کوی ولایت، شهر چمگلک و دوکوهه هستیم.

 

وی عنوان کرد: در اوایل فصل پاییز، در جهت زیباسازی مبلمان شهری، رضایت‌مندی مردم و پایداری شبکه برق، سیستم فرسوده برق مرکز شهر تعویض و مرکز شهر به سیستم جدید برق متصل می‌شود.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه مردم انتظارات و دغدغه‌های به حقی دارند و مسئولان باید به صورت جهادی پیگیر امورات آنها باشند یاد آور شد: ضرورت دارد پیمانکاران نسبت به پروژه خود حساسیت بیشتری در جهت سرعت‌بخشی و تکمیل کردن آنها داشته باشند.

 

کد خبر 1090199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha