هر ماه ۵ نشست تخصصی در فضای مجازی برای کودکان ایلامی برگزار می شود

رستم پور با بیان اینکه ماهانه در کانون ایلام ۵ نشست تخصصی با موضوعات فرهنگی، ادبی و هنری در بستر فضای مجازی برای کودکان ایلامی برگزار می شود، گفت: ۲۲ مرکز فرهنگی، هنری در سراسر استان ایلام به صورت ثابت، سیار و پستی فعالیت دارند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد:  انجمن های نمایش، شعر، داستان،عکاسی، سرود، قصه گویی‌ در کنار فعالیت های معمولی و روزانه‌ خود نشست های تخصصی را با حضور مهمانان مطرح کشوری برگزار می کنند.

 

 « محمدرضا رستم پور»  با بیان اینکه این نشست ها  در فضای مجازی برگزار می شوند، تصریح کرد: ماهانه در کانون ایلام  ۵ نشست تخصصی با موضوعات فرهنگی، ادبی و هنری برگزار می شود و هر ماه  یک موضوع خاص در این نشست های تخصصی با حضور مربیان و کارشناسان کانون ایلام پیگیری شده و رویکرد آموزشی و نقد و بررسی آثار دنبال می شود.

 

وی افزود:  برگزاری این نشست ها می تواند در پرورش افکار کودکان و نوجوانان ایلامی که به آموزش های تخصصی علاقه دارند، تحول چشمگیر ایجاد کند و تاکنون نیز حاصل ‌کار انجمن ها را در تولید آثار قابل توجه از طرف کودکان و نوجوانان عضو کانون مشهود بوده است و شاهد سیر رشد مخاطبین این نشست ها بوده ایم.

 


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام بیان کرد: در ماه جاری با موضوع محرم و واقعه عاشورا قصه های قابل توجهی از طرف بچه های عضو کانون تولیدشد و در صداوسیمای ایلام نیز پخش شده است و در همین راستا نشست های تخصصی شعر عاشورایی و داستان آیینی نیز برگزار شد.


رستم پور گفت: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با ۲۲ مرکز فرهنگی، هنری در سراسراستان به صورت ثابت، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی، هنری و آموزشی ارائه می دهد و  این روزها تمامی فعالیت های ۶۴ گانه  آن به صورت مجازی انجام می شود.

 

وی بیان کرد: ۱۸ مرکز ثابت در سراسر استان با فعالیت فرهنگی، ادبی، هنری در شیفت صبح و عصر  در فضای مجازی kpf به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهن و .علاوه براین بیش از هشت انجمن مجازی و ۱۰۹ کارگاه مجازی با فعالیت های ۶۴ گانه  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.

 

 

کد خبر 1090207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha