اعزام نیروهای جهادی دانشجویی در پیک پنجم کرونا همچنان ادامه دارد

دشتی گفت: فعالیت گروه جهادی منتظران از زمان پیک چهارم کرونا در راستای اعزام نیروهای جهادی به بیمارستان شهید مدنی آغاز شد و در این جریان نیروها با توجه به اعلام معاونت بهداشتی دانشگاه اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « یوسف دشتی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر اعزام نیروهای جهادی به منظور تسریع در روند طرح واکسیناسیون گفت: به منظور لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب در جریان مقابله همه جانبه با بیماری کرونا، نیروهای جهادی منتظران صالح(عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به مراکز درمانی اعزام شدند.

 

مسئول گروه جهادی منتظران صالح(عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: فعالیت گروه جهادی منتظران از زمان پیک چهارم کرونا در راستای اعزام نیروهای جهادی به بیمارستان شهید مدنی آغاز شد و در این جریان نیروها با توجه به اعلام معاونت بهداشتی دانشگاه اعزام می شوند.

 

وی اظهار کرد: نیروهای جهادگر متخصص در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی و با هدف ریشه کنی بیماری کرونا به مراکز بهداشت به منظور نمونه گیری داخل حلق معرفی شده اند و این مهم همچنان در پیک پنجم هم ادامه دارد. 

 

مسئول گروه جهادی منتظران صالح(عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی مخلص بسیج با هدف قرب الی الله و با نگاه خدمت رسانی به بیماران کرونایی به مراکز درمانی و بیمارستانی سطح استان با محوریت معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز اعزام می شوند.

 

 

کد خبر 1090208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha