رقابت های سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مشکات به مرحله نهایی رسید

موسسه قرآنی مشکات استان البرز با رعایت قوانین و شرایط کرونایی به پایان رقابت های سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مشکات در بخش برادران و خواهران رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، موسسه قرآنی مشکات استان البرز با رعایت قوانین و شرایط کرونایی به پایان رقابت های سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مشکات در بخش برادران و خواهران رسیده است. 

 

این دوره از مسابقات قرآنی در ۲ گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال همچون سنوات سال های گذشته با استقبال پرشور متسابقین همراه است. 

 

آئین اختتامیه این دوره از مسابقات قرآنی مشکات روز ۱۲ شهریور مصادف با ۲۵ محرم الحرام از ساعت ۱۷ با اجرای مجید یراقبافان مجری واحد معارف صدا  و سیما در پارک ارم تهران در فضای باز برگزار می گردد. 

 

مسابقات قرآنی مشکات از جمله مسابقات فرا استانی است که با همت دفتر امام جمعه کوهسار طی چند سال گذشته با توجه به استقبال پرشور مردم و علاقمندان به حفظ قرآن کریم برگزار می شود.

 

گقتنی است، علاقمندان قرآنی به منظور بهره مندی از رقابت مومنانه در این دوره از مسابقات قرآنی به آدرس پایگاه اینترنتی مؤسسه قرآنی مشکات به نشانی https://www.mqmeshkat.ir مراجعه نمایند. 

 

 

کد خبر 1090217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha