کسب عنوان برتر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در جشنواره شهید رجایی

احسانی گفت: در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی شد.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: دستگاههای اجرایی برتر استان همدان طبق شاخصه‌ها و ارزیابی‌های عمومی و اختصاصی انجام شده در بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی معرفی و تقدیر شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود:  دستگاه های برتر در این جشنواره، بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی استان انتخاب و معرفی شده‌اند.


وی بیان کرد: بر همین اساس بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به دلیل توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، اجرای تعهدات سند استانی، اقدامات ویژه و تاثیرگذاری؛ در بخش محورهای ویژه به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

 

احسانی گفت: این جشنواره همه ساله به منظور بزرگداشت شهیدان باهنر و رجایی به صورت ملی و در همه استان ها برگزار می‌شود و طبق شاخص‌های عمومی و اختصاصی با معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر از آنها تقدیر می شود.

 

وی اضافه کرد: همه ما مسوولان باید مشی شهید رجایی که از ویژگیهای شاخص او پرکاری، مردمی بودن و تدین است را نصب العین خود قرار دهیم و همواره در این مسیر حرکت کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1090282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha