نقش تاثیرگذار بسیج اساتید در کادر سازی نیروهای انقلاب/ محصولات علمی  در صنعت و جامعه استفاده شود

حجت الاسلام مطیعی پیوند دانشگاه با جامعه را بسیار مهم خواند وگفت: نباید علم و فرآورده دانشگاه ها محدود به دانشگاه شود و باید محصولات علمی در صنعت و جامعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» در دیدار اعضای جبهه علمی فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان سمنان با تأکید براینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در عمل اجرا شود گفت:در راستای اجرای آن بسیج اساتید می تواند موثر واقع شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه ارتباط قوی با بدنه دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است افزود:  باید تلاش شود تا در راستای جذب دانشجویان ، ارتباط با دانشجویان در دانشگاه ها تقویت شود.

 

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار بسیج اساتید در کادر سازی نیروهای انقلاب اظهار داشت:  باید راهکار های مختلف برای کادر سازی نیروهای انقلابی اندیشیده شود.

 

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان نیز در این دیدار گفت: در سازمان بسیج اساتید استان سمنان، اساتید متعهد و متخصص برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ایجاد تمدن نوین اسلامی تلاش می کنند.

 

«محمد روحانی مقدم»  با بیان اینکه همه ی ما نسبت به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت داریم  اضافه کرد:  در راستای تحقق این بیانیه و بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات مختلف در سازمان بسیج اساتید استان سمنان فعالیت های مختلفی انجام شده است.

 

وی ادامه داد: جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی در سازمان بسیج اساتید ، مسائل و مشکلات فرهنگی را بررسی و پس از بررسی تصمیم های مناسب را اتخاذ می کند و در تلاش هستیم تا با این کار به رسالت فرهنگی خود عمل کنیم.

 

کد خبر 1090286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha