برگزاری همایش چند رسانه ای «رستاخیز» در شیراز همزمان با هفته «وحدت»

میکائیلی گفت: همایش چند رسانه ای «رستاخیز» با هفته «وحدت» از ۲ تا ۱۲ آبان به مدت ۱۰ شب در پارک کوهستانی «دراک» شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید میکائیلی»، امروز (چهارشنبه 10 شهریور) در نشست خبری همایش چند رسانه ای «رستاخیز» گفت: این همایش چند رسانه ای در فصل پاییز برگزار خواهد شد و شکل بومی تر شده «فصل شیدایی» سابق است که در شیراز دنبال شده بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس افزود: استفاده از ابزارهای فرهنگی، هنری، رسانه ها و ... شکوفا شدن آنها از تاکیدات مقام معظم رهبری است که ایشان خواستار طرح های ابتکاری جوانان در این زمینه شده اند.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج هنرمندان فارس برای شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود به دنبال ایجاد رویدادهای  فرهنگی و هنری با مشارکت دستگاه های مختلف از ابتدای امسال بوده است.

میکائیلی تاکید کرد: معاونت فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس، معاون فرهنگی شهرداری شیراز، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز، صدا و سیمای مرکز استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بسیج رسانه استان و ... در این برنامه ها همکاری خوبی داشته اند.

وی ادامه داد: در سومین حرم اهل بیت (ع)  به دنبال این برنامه فرهنگی بودیم تا با استفاده از ابزار هنر برای نسل چهارم انقلاب و اصلاح زیرساخت ها و آسیب شناسی اقدام مطلوبی به انجام برسانیم.

میکائیلی اضافه کرد: موضوع همایش چند رسانه ای «رستاخیز» شامل موضوعات تاریخ صدر اسلام، تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، تلاش جهادگران سلامت، زندگینامه و شهادت حضرت احمد ابن موسی (ع)، حافظ، سعدی، شهید «دستغیب» و مهدویت است و همزمان با هفته «وحدت» از ۲ تا ۱۲ آبان به مدت ۱۰ شب در پارک کوهستانی «دراک» شیراز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس تاکید کرد: پیش بینی می شود این همایش چند رسانه ای سه تا پنج هزار نفر مخاطب در هر شب با رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشد و اگر وضعیت از نظر کرونا مناسب نبود به شکل خودرویی و موج اف ام روی خودروها برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی-هنری از نیازهای مردم است و به دنبال جریان سازی در این زمینه برای مردم شیراز خواهیم بود.

 

کد خبر 1090355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha