حیات جامعه در گرو ارتقای فرهنگ کتابخوانی است

بیرانوند، بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تأکید کر و گفت: این مهم لازمه رشد فرهنگ و حیات جامعه است و در این راستا باید زیرساخت ها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مجتبی بیرانوند»، امروز(10 شهریور)، در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کوهدشت اظهارداشت: شهرستان کوهدشت متأسفانه یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور است.

 

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه رفع محرومیت از این شهرستان مستلزم برآورده کردن نیازمندی‌های آن در حوزه‌های مختلف است، افزود: بخشی از این محرومیت در حوزه فرهنگی است.

 

وی بر ضرورت تکمیل دو پروژه کتابخانه‌ای این شهرستان تأکید و خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبارات استانی و ملی در این راستا ضروری است.

 

بیرانوند در ادامه با بیان اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی لازمه ارتقا فرهنگی جامعه است،  تصریح کرد: زیر ساخت‌های لازم در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در سطح جامعه فراهم شود.

 

وی عنوان داشت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و شویع ویروس کرونا باید از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی بهره مند شد و این مهم نیازمند مدیریت و برنامه ریزی است.

کد خبر 1090379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha