اقدامات مدبرانه و پیشگیرانه برای انواع جرایم ضروری است

سردار الهی بر انجام اقدامات مدبرانه و پیشگیرانه از وقوع انواع جرایم و رصد مستمر مجرمان حرفه ای و سابقه دار با استفاده از روش های علمی و اطلاعاتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار«یحیی الهی» امروز در جمع مسئولان و کارکنان پلیس آگاهی استان، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، پی گیری جرائم، رصد مستمر مجرمان حرفه ای و سابقه دار با استفاده از روش های علمی و اطلاعاتی و برخورد قاطع با متخلفان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: نیروی انتظامی خدمت به مردم را وظیفه خود دانسته و با هوشیاری و قاطعانه از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

 

وی با اشاره به تلاش کارکنان انتظامي استان در جهت تامين نظم و امنيت عمومی، ادامه داد: امنيت نعمت بسيار بزرگي براي جامعه است و امروز بحمدالله كشور ما از امنيت  بسیار خوبي در مقايسه با كشورهاي همسايه برخوردار است و  این مهم با تلاش شبانه روزی دستگاه های امنیتی و نیروی انتظامی به ارمغان آمده است.
 

فرمانده انتظامی استان لرستان، اظهار کرد: پلیس در تمامی لحظات پشتیبان و یاور مردم بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 

سردار الهی در پایان این جلسه از سرهنگ "عباس نظری" رئیس پلیس آگاهی، سرهنگ"مصطفی حیدری"معاون بهداد و جمعی از کارکنان انتظامی استان در جهت برقراری نظم و امنیت و خدمات دهی مضاعف به هم استانی ها با اهداء لوح تقدیر کرد.

کد خبر 1090384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha