اختصاص هزینه اطعام عزاداران حسینی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به اسکان کارتن خواب ها

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: هزینه اطعام عزاداران حسینی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، امسال برای تامین هزینه های مربوط به اسکان و پیدا کردن جا برای ۲۰ کارتن خواب اختصاص یافت.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد خاتمی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه حرکت مساجد باید متناسب با نیازها و اولویت های انقلاب اسلامی باشد، اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشیم که رهبری حکیم و مدبر و عالم داریم که وقتی شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکل برای برخی از گروه های مردم شد با طرح نهضت مواسات و همدلی موجب احیای بسیاری از کارکردهای مساجد دقیقا در دوره ای شد که بعضی ها مدام از تعطیلی مساجد صحبت کنند.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان اراج افزود: اگر مساجد مطابق با نیازهای روز جامعه و اولویت های انقلاب اسلامی حرکت نکنند، آنگاه به تدریج اولا از مردم فاصله می گیرند، ثانیا حضور نسل جوان در آنها کاسته می شود و ثالثا اثرگذاری خود را از دست می دهند.

 

خاتمی اضافه کرد: الحمدالله طرح نهضت مواسات و همدلی و بعد از آن محوریت دادن به مساجد در اجرای طرح شهید سلیمانی مانع از تعطیل شدن مساجد در دوره شیوع ویروس کرونا شد.

 

خاتمی در ادامه با بیان اینکه اهالی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نیز همسو با نهضت مواسات و همدلی طی 20 ماه اخیر بیش از هزار بسته ارزاق و ده ها هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع کرده اند، گفت: هزینه اطعام عزاداران حسینی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، امسال برای تامین هزینه های مربوط به اسکان و پیدا کردن برای 20 کارتن خواب اختصاص یافت.

 

کد خبر 1090395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha