۱۰ هزار بسته معیشتی در ششمین رزمایش کمک مومنانه توزیع می شود

فولاد گفت: در ششمین رزمایش کمک مومنانه ۱۰ هزار بسته معیشتی در همه نقاط شهر مشهد بین اقشار آسیب پذیری که از ویروس کرونا آسیب دیده اند توزیع می شود. ارزش ریالی این بسته ها بنا به نوع شرایط خانواده آسیب پذیر ۵ میلیون، ۴ میلیون و ۳ میلیون ریال می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد جواد فولاد» در ششمین رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته های معیشتی در جهت کمک و التیام به بیماران آسیب دیده بیماری منحوس کرونا که در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت برگزار شد؛ بیان کرد: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در سراسر کشور و در خارج از کشور در جهت فقر زدایی فعالیت می کند و این بنیاد با 700 شعبه و با جمعیت بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر تحت حمایت و ۶۰۰ هزار خیر ثابت و ۸ هزار کار جهادی خدمت گذار به عنوان بزرگترین خیریه کشور می باشد.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها افزود: بنیاد بین المللی خیریه آ؛بشار عاطفه ها که در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری گام های اساسی در مواسات و همدلی برداشته است امروز ششمین گام توزیع رزمایش کمک مومنانه را که نشان دهنده همدلی خیرین و نیکوکاران است در شهر مشهد برگزار می شود تا در تحقق اهداف فقرزدایی نقش مهمی را ایفا کند.

 

وی گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان رضوی با تعامل با بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها برای برگزاری این رزمایش و حرکت در جهت امر خیرخواهانه همگام شده است و  امروز با همکاری حوزه علمیه این رزمایش را برگزار کردیم.

 

فولاد بیان کرد: حوزه علمیه خیرینی دارند که کمک کننده به این مجموعه هستند و برای این منظور و در راستای اهداف خیرخواهانه قرارگاهی تشکیل داده است که ما نیز عضو این قرارگاه هستیم و ما در کنار حوزه علمیه تلاش می کنیم اقدامات شایانی در خدمت رسانی به مردم نماییم.

 

وی با بیان اینکه این مجموعه بر حسب وظیفه در جهت خدمتگذاری آمادگی دارد که همچنان همه خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا را در تامین بسته های معیشتی تحت حمایت قرار دهد؛ گفت: در ششمین رزمایش کمک مومنانه 10 هزار بسته معیشتی در همه نقاط شهر مشهد بین اقشار آسیب پذیری که از ویروس کرونا آسیب دیده اند توزیع می شود. ارزش ریالی این بسته ها بنا به نوع شرایط خانواده آسیب پذیر  5 میلیون ریال، 4 میلیون ریال و 3 میلیون ریال می باشد.

 

فولاد با اشاره به برنامه های بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها بیان کرد: بنا به شرایط و فصول سال برنامه های متعددی از جمله تهیه جهیزیه، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان و ... داریم . این ها زمان بندی شده و مرحله به مرحله به اجرا در می آید.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: شناسایی افراد آسیب پذیر برای کمک بسته معیشتی بر اساس تحقیق و توسط معتمدین محل صورت می گیرد و بعد از شناسایی اقدام به کمک می شود.

کد خبر 1090428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha