میز خدمت گروه جهادی شهید احمدی‌روشن در غلام‌محله برپا شد

جلسه مطالبه‌گری گروه جهادی شهید احمدی‌روشن با عنوان میزخدمت در مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) غلام‌محله آستارا برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، جلسه مطالبه‌گری گروه جهادی شهید احمدی‌روشن با عنوان میزخدمت چهارشنبه(۱۰ شهریور) در مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) غلام‌محله آستارا برپا شد.

 

در این جلسه مطالبه‌گری که نماینده مردم بندر آستارا در مجلس، سرپرست فرمانداری، فرمانده سپاه، بخشدار بخش مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر و تعداد دیگری از مسئولان شهرستانی حضور داشتند، مشکلات غلام‌محله‌های غربی و شرقی در حوزه‌‎های عمرانی، سازندگی و سایر زمینه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان مربوطه از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کردند و به سوالات ساکنین منطقه پاسخ دادند.

 

*شنیدن مطالبات مردم جزو وظایف مدیران است

«غلامرضا مرحبا» در این جلسه،اظهارکرد: شنیدن سوالات و مطالبات مردم و پیگیری برای برطرف کردن مشکلات جزو وظایف مدیران است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه حضور مسئولان در بین مردم نقش مهمی در اعتمادبخشی و امیدآفرینی دارد، گفت: حضور مسئولان بین مردم و شنیدن مشکلات و برطرف کردن آن،باید در اولویت کاری مدیران باشد.

 

مرحبا خدمت به مردم را عین عبادت دانست و خاطرنشان‌کرد: مسئولان در رسیدگی به مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

*میز خدمت زمینه ارتباط رو در روی مردم و مسئولان را فراهم کرد

«بهزاد قنبری» نیز در این جلسه، افزود: این میز خدمت و جلسه مطالبه‌گری زمینه ارتباط رو در روی مردم و مسئولان را فراهم کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح‌کرد: در میز خدمت مردم به راحتی و بدون واسطه به طرح نیازها و انتقادات خود در حوزه‌های مختلف می‌پردازند و مسئولان نیز ضمن رسیدگی به مشکلات آنان به سوالات آنان پاسخ می‌دهند.

 

سرهنگ قنبری گفت: برپایی میز خدمت این امکان را فراهم می‌کند تا مسئولان بتوانند در کمترین زمان ممکن مشکلات مردم را بشنوند و آنها را به‌طور صحیح راهنمایی کنند تا مردم در کوتاه‌ترین زمان و با تحمل کمترین مشقت مشکلات خود را برطرف کنند.

 

*خدمت به مردم وظیفه است

«سید سعید میرقربانی» نیز در این جلسه، اظهارکرد: برپایی میز خدمت در سطح محلات نمونه کار جهادی است و در رفع مشکلات مردم موثر است و باید با تعامل مسئولان تداوم داشته باشد.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه حضور مسئولان در بین مردم باعث پیوند عمیق‌تر بین مردم و مسئولان می‌شود، افزود: این حضور نشان از مردمی بودن مسئولان است.

 

میرقربانی بر رسیدگی به مشکلات مردم و برطرف کردن آن توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم برای مسئولین یک وظیفه است و ما باید خدمت به مردم را برای خود افتخار بدانیم.

 

گفتنی است، اردوی جهادی گروه شهید احمدی‌روشن با محوریت مطالبه‌گری مشکلات منطقه و اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، عمرانی و ... به مدت ۱۰ روز در غلام‌محله غربی و شرقی در حال برگزاری است.

 

 

کد خبر 1090441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha