حمایت شورای شهر رشت از احداث مجتمع بزرگ تجاری گردشگری در خیابان پرستار

در جلسه علنی شورای شهر رشت از احداث مجتمع بزرگ تجاری گردشگری ۲۳ طبقه ای با امکانات تفریحی و اقامتی حمایت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدحسین واثق کارگرنیا» عصر امروز،چهارشنبه (۱۰ شهریور ) در پنجمین جلسه صحن شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهر اظهار کرد: شهر رشت با وجود ظرفیت های گسترده ی گردشگری، در زیر ساخت های این حوزه با مشکلات فراوانی مواجه شد.

 

رییس شورای شهر رشت از پیشنهاد یک پروژه سرمایه گذاری گردشگری در خیابان پرستار رشت خبر داد و گفت: این مجتمع تجاری و گردشگری در ۲۳ طبقه ( طبقات اول تا پنجم به عنوان پارکینگ واحدهای تجاری ) شامل سینما، سرای غذا، تالار اجتماعات، استخر و طبقات دهم تا نوزدهم برای فضای هتل تعریف شده که به عنوان یک زیر ساخت گردشگری برای شهر و استان گیلان محسوب می شود.

 

وی خواستار همراهی استانداری گیلان و سایر دستگاه های مختلف برای پیشبرد این‌ پروژه ی سرمایه گذاری برای رشت شد و افزود: امیدواریم در این دوره از فعالیت شورای اسلامی رشت شاهد اجرای پروژه های بزرگ در مسیر توسعه رشت باشیم.

 

در ادامه  این جلسه، عضو شورای شهر با اشاره به ایجاد پارک حاشیه ای در رشت بیان کرد: یکی از خدماتی که شهرداری ها به شهروندان ارائه می کنند اینست که باید پارکینگ های لازم را در اختیار شهروندان قرار دهد.

 

«مسعود عباس نژاد با بیان اینکه شهرداری در برخی از موارد هزینه هایی را به منظور ایجاد پارکینگ از شهروندان اخذ کرده، ضمن‌ مخالفت با این اقدام اعلام کرد: مصوبه ایجاد پارک های حاشیه ای متعلق به دوران فعالیت شورای پنجم رشت است و هیچ رضایتی از اجرای آن نخواهم داشت.

کد خبر 1090467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha