برگزاری مسابقه خاطره گویی دوران دفاع مقدس در جهرم

سروش از برگزاری مسابقه خاطره گویی دوران دفاع مقدس با عنوان «خاطرات خاکی» به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس و به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم، مسابقه خاطره گویی با عنوان «خاطرات خاکی» برنامه ریزی شده است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: این مسابقه با هدف ترویج سیره و فرهنگ دفاع مقدس، زنده نگه داشتن خاطرات آن دوران درخشان و انتقال به نسل های آینده و... تدوین شده است.

 

وی به شرایط شرکت در این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان باید یک فیلم حداکثر 180 ثانیه ای (سه دقیقه ای) از خاطره گویی یکی از رزمندگان جهرمی دوران دفاع مقدس را به وسیله گوشی تلفن همراه ضبط و به شماره واتساپی 09370476661‌ ارسال کنند.

 

سروش با اشاره به اینکه فیلم های ارسالی باید به صورت افقی ضبط شود، عنوان کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم شهروندان آزاد است.

 

وی به ملاک های انتخاب آثار برتر نیز اشاره کرد و گفت: نوع خاطره از لحاظ جذابیت، زیبایی و بکر بودن، نحوه فیلمبرداری و فضاسازی محیط مصاحبه با حال و هوای دوران دفاع مقدس در انتخاب فیلم برتر موثر است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم عنوان کرد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه تا 30 شهریورماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین در پایان به آثار برتر به رسم یادبود هدایایی از سوی کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم تقدیم می شود.

 

سروش با یادآوری ضرورت بازگویی و حفظ خاطرات دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان و بازماندگان آن دوران درخشان، تصریح کرد: دوران شکوهمند دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است که باید برای همیشه جاویدان و باقی بماند.

 

کد خبر 1090513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha