دستگيري سارق محتويات داخل خودرو دردورود

سرهنگ سیاه منصور ازدستگيري سارق محتويات داخل خودرو با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ«جمشید سیاه منصور»  در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: در پي چندين فقره سرقت محتويات داخل خودرو درسطح شهردورود، موضوع به صورت ويژه در دستور كار عوامل انتظامی این شهرستان قرارگرفت.

 

فرمانده انتطامي دورود افزود: ماموران کلانتری 11 این شهرستان با پيگيري ها واقدامات اطلاعاتي همه جانبه موفق به شناسايي یک سارق  شدند و وی را حین سرقت دستگيركردند.
 

وی ادامه داد: متهم  دستگير شده در تحقیقات پليس و مواجهه شدن با دلايل ومستندات به 14فقره سرقت محتويات داخل خودرو معترف و محل هاي سرقت بازسازي ومال باختگان شناسايي شدند.
 

سرهنگ سیاه منصور با بيان اينكه موفقيت پليس در كشف جرائم نتيجه تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشاركت و همراهي شهروندان حصول امنيت مطلوب مقدور نيست.

 

فرمانده  انتظامی دورود با بیان اینکه نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند، اظهار کرد: از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهاي پليس هرگونه ترددمشكوك افراد و وسايل نقليه را بلافاصله از طريق 110به پليس اطلاع دهند.

کد خبر 1090561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha