کارگاه آموزشی «فرزند خوش‌بیان» در فرهنگ‌سرای مهر کاشان برگزار شد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری کارگاه آموزشی «فرزند خوش بیان» در فرهنگ سرای مهر این شهر خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: کارگاه آموزشی «فرزند خوش‌بیان» به منظور آشنایی والدین و نوجوانان با مهارت‌های اعتماد به نفس، هوش کلامی، رفع خجولی، فن بیان و مهارت نه گفتن، در فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: در این سمینار دو روزه که ویژه والدین و فرزندان نوجوان با رده سنی ۸ تا ۱۶ سال اجرا شد، سید امید خیریه، مهارت‌هایی را به منظور برقراری ارتباط با دیگران و تقویت مهارت نه گفتن آموزش داد.

 

واحدیان ادامه داد: کارشناس مهارت‌های ارتباطی در این کارگاه با توجه به اینکه موضوع رفع خجولی، غلبه بر کم رویی و افزایش اعتماد به نفس یکی از موضوعات مهم در ارتباط با دیگران و زمینه ساز موفقیت یا عدم موفقیت در زندگی است به بیان راهکارهای کاربردی و اثربخش در این زمینه پرداخت.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: در پایان این دوره آموزشی و در بخش پرسش و پاسخ به سوالات حاضرین پاسخ داده شد./

کد خبر 1090566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha