سند جامع تقریب در گلستان تدوین می شود

حجت الاسلام گرزین گفت: سند جامع تقریب و دوره های تقریب توسط مرکز فرهنگی تبلیغات ادیان و مذاهب گلستان پیگیری می شود و امیدواریم بتوانیم سطح تقریب را در استان گلستان با این اقدامات ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» صبح امروز (پنجشنبه ۱۱ شهریور) در دیدار معاون توسعه و مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: دهه نخست محرم را با وجود همه مشکلات و اپیدمی کرونا به خوبی پشت سر گذاشتیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  ادامه داد: هیئت های مذهبی فاصله گذاری، استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا به خوبی مورد توجه قرار دادند و در طول این 10 شب در نظارت ها شاهد بودیم که تمامی پروتکل ها رعایت شده است.

 

حجت الاسلام گرزین گفت: گرچه امسال تخمین زده می شود دو برابر سال قبل جمعیت در مراسم های سوگواری حسینی شرکت کردند اما تمامی پروتکل ها رعایت شده و میزان نذورات مردمی نیز نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر در ایام محرم افزایش یافت.

 

وی افزود: برای ارتقاء سطح تبلیغی استان گلستان تلاش خواهیم کرد و تاسیس مرکز فرهنگی تبلیغات ادیان و مذاهب گلستان را با همکاری همه نهادها از جمله مرکز اسلامی و نهادهای دولتی و حاکمیی دست اندرکار در این مسئله شاهد بودیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: سند جامع تقریب و دوره های تقریب توسط این مرکز و حجت الاسلام کوثری پیگیری می شود و امیدواریم بتوانیم سطح تقریب را در استان گلستان با این اقدامات ارتقاء دهیم.

 

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه با نگاه تبلیغی دوره سواد تقریب در حال طراحی است، افزود: با این اقدامات در تلاش هستیم سطح سواد تقریب را در استان گلستان ارتقاء دهیم.

 

وی به کاهش آسیب های اجتماعی و اقدامات تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: با نگاه تبلیغی به این مسئله در تبلیغات اسلامی می پردازیم.

کد خبر 1090571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha