مسئولان از مجموعه حمایتی بانوان بیشتر حمایت کنند

صدری گفت: مدیران فرهنگی اجتماعی استان همکاری بیشتر و بهتری به منظور برگزاری دوره ها و کلاس های مختلف ویژه بانوان بدسرپرست داشته باشند زیرا این اقدام درجهت پویایی بانوان بسیار موثر است.

«سمیرا صدری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: متاسفانه در کشور به ویژه استان خوزستان زنان بسیاری وجود دارند که برای گذران زندگی خود با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند و روزانه رنج های بسیاری را تحمل می کنند.

 

رئیس انجمن حمایت از بانوان آینده نگر افزود: متاسفانه بعضا شاهد هستیم که برخی افراد سودجو برای تامین معاش برخی بانوان عفیف پیشنهادات غیراخللقی و غیرانسانی به آنها می دهند که شایسته است قوه قضائیه ورود جدی به این موضوع داشته و اینگونه افراد را به شدت مجازات کند.

 

وی با بیان اینکه مجموعه های فرهنگی توجه ویژه ای به موضوعات بانوان داشته باشند اضافه کرد: ما در انجمن حمایت از بانوان آینده نگر سعی داریم علاوه بر حمایت از بانوان بدسرپرست  این بانوان را با آموزش های مختلف تقویت کرده و زمینه کسب و کار شخصی را برای آنها فراهم کنیم.

 

صدری تصریح کرد: بخشی از آموزش های ما خیاطی، گلدوزی، ساخت انواع ترشیجات و ... است که به صورت فصلی برای بانوان تحت حمایت این انجمن برگزار می شوند، انتظار داریم مدیران فرهنگی اجتماعی استان همکاری بیشتر و بهتری با این انجمن به منظور برگزاری دوره ها و کلاس های مختلف داشته باشند.

 

کد خبر 1090580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha