طبخ غذای گرم برای نیازمندان در شهرستان دورود

موسوی نیک با اشاره به برنامه های حمایتی کانون فرهنگی هنری امارضا(ع)، گفت: در مناسبت های مختلف با مشارکت خیرین غذای گرم طبخ و در بین نیازمندان توزیع می شود.

« سید مسعود موسوی نیک» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  بانک اطلاعاتی از نیازمندان محله به همت اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد تهیه شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود افزود: تلاش می شود با جذب مشارکت خیرین و افراد توانمند به صورت ماهانه و مناسبتی از این افراد نیازمند حمایت شود.

 

وی ادامه داد: کمک های مومنانه شامل نذورات، بسته های معیشتی، بهداشتی و غذای گرم همزمان با مناسبت های مذهبی  بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع می شود.

 

موسوی نیک ادامه داد: تهیه و پخت غذای گرم با همکاری فعالان کانون های مساجد از دیگر موارد است که در مناسبت های مختلف انجام و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد:در دهه دوم ماه محرم  طرح 72 دیگ مواکب و هییت های مذهبی شهرستان دورود برای حمایت از نیازمندان اجرایی شد.

 

 

موسوی نیک ادامه داد: در قالب این طرح  72 دیگ غذای نذری پخته شد و در بین نیازمندان و مردم این شهرستان توزیع شد.

 

 وی بیان کرد: سهم کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) از پخت این تعداد غذای نذری دو دیگ غذا  و 300 بسته غذایی بوده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود، افزود: همچنین همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)2هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می شود.

 

 

وی با اشاره به طرح توزیع بسته های معیشتی، ابراز کرد: طرح توزیع  بسته های معیشتی و پخت و توزیع غذای گرم با هدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب صورت می گیردو همچنان ادامه دارد.

 

موسوی نیک اظهار کرد: طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی انجام گرفته است.

کد خبر 1090584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha