۳۱۱ موسسه و خانه قرآنی کردستان در سایت تلاوت ثبت شده است

رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۳۱۱ موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی استان کردستان در سایت تلاوت به ثبت رسیده است.

بهرام مرادی رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷۵ خانه قرآن در استان کردستان به ثبت رسیده است که در مناطق شهری و روستایی استان فعالیت دارند.

 

وی افزود: همچنین تعداد ۳۶ موسسه قرآنی در این استان به ثبت رسیده و چهار موسسه نیز در حال انجام مراحل ثبت در سایت تلاوت است.

 

رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: فعالیت موسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی گام موثری برای تقویت فعالیت‌های قرآنی، شناسایی استعدادهای قرآنی و پرورش حافظان و قاریان قرآن کریم در این استان است.

 

مرادی استان کردستان را دارای استعدادهای قرآنی برجسته‌ای دانست و گفت: وجود قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم در این استان بیانگر ظرفیت‌های قرآنی این استان است که باید برای تقویت و تربیت تعداد بیشتر این افراد در جامعه برنامه‌ریزی شود.

 

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در رشته‌های مختلف، برگزاری مسابقات قرآنی و برگزار کلاس‌های تربیت معلم را از جمله فعالیت موسسات و خانه‌های قرآنی در استان کردستان ذکر کرد.

 

گفتنی است، مجوز موسسات و خانه‌های قرآن و عترت با مراجعه به سایت تلاوت و تکمیل فرایند مربوطه از سوی سازمان دارالقرآن کریم صادر می‌شود.

کد خبر 1090593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha