برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در کرمان اعلام شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ پاسدار محمود مهدوی فرد ظهر پنجشنبه( 11 شهریور) در سومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، به تقارن برنامه های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با اربعین حسینی اشاره کرد.

 



مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان به ثبت برنامه های مربوطه توسط دستگاه های مختلف در سامانه "دفاع" اشاره و بیان کرد: در نهایت عملکرد استان ها ارزیابی می شود که امیدواریم استان کرمان در بحث دفاع مقدس رتبه برتر را کسب کند.
 

 



وی اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه، برنامه های دفاع مقدس امسال در 9 عنوان در سطح استان ها باید برگزار شود اما امسال مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار نخواهد شد.

 

 


مهدوی فرد از تجلیل از 500 پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت در سراسر استان خبر داد و رونمایی از 30 عنوان کتابی که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تالیف کرده را از دیگر برنامه های شاخص اعلام کرد.

 



وی درخواست کرد: سایر دستگاه ها کتاب های که تالیف کرده اند را به اداره کل حفظ آثار ارائه دهند تا از آنها نیز رونمایی شود.

 



 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در پایان گفت: افتتاح نمایشگاه ملی "در لباس سرباز" گرامیداشت حماسه عملیات کمان 99، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان، بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت، تجلیل از نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر و پیشمرگان کُرد مسلمان در دفاع مقدس را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه های قابل ذکر فهرست کرد.

کد خبر 1090598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha